کلائی با شهرداری مشهد خداحافظی کرد

شهردار مشهد گفت: قولی که روز اول دادم، این بود که همه تلاش خودم را خواهم کرد تا بتوانم در سطح شهری و استانی با تکیه بر وفاق میان مدیران دستگاه‌های اجرایی و مبتنی بر باور «من مشهد را دوست دارم» همه در کنار هم پایِ کار شهرمان بایستیم و برای اعتلای آن تلاش کنیم.


به نقل از ایمنا، محمد رضا کلائی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"مردم نازنین مشهد،
همشهریان خوب و عزیزم،
سلام

برای من که همیشه با گزارش‌های کاری با شما حرف زدم، نوشتن متن اونم متن خداحافظی خیلی سخته. اما ناسپاسی میدونم که این آخر کار از همراهی‌تون و پیام‌های دلگرم‌کننده‌ای که داشتین، تشکر نکنم.

در طول ۹۹۰ روزی که افتخار داشتم تا در کنار شما، برای ساختن مشهدی دوست‌داشتنی تر قدم بردارم در هر لحظه انگیزه و انرژی مثبت شما رو به عنوان پشتوانه حس می‌کردم و با تکیه بر این انگیزه و انرژی، تلاش کردم تا هر چه در توانم هست عرضه کنم.

عنایت و لطف خاص حضرت رضا (ع) سرمایه لحظه به لحظه کار در حریم حرم اون حضرت بود و خدا رو شکر می‌کنم که چنین فرصت ارزشمندی برای عرض ارادت و خدمت به زائران و مجاوران پیدا کردم. خدا کنه که از تلاش برای حال خوب مردم دریغ نکرده باشم.

البته اگر کاری هم شده ثمره تلاش همکاران خوب، مهربان و البته صبورم در شهرداری مشهد بوده که همه‌جوره به رغم مشکلاتی که وجود داشت پای کار موندند. اعتراف می‌کنم که کار کردن با من سخته و از همتون خیلی خیلی بابت صبر و تلاشتون ممنونم.

از حمایت‌های اعضای محترم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر در این مسیر پر فراز و فرود تشکر می‌کنم. قولی که روز اول دادم، این بود که همه تلاش خودم رو خواهم کرد تا بتونم در سطح شهری و استانی با تکیه بر وفاق میان مدیران دستگاه‌های اجرایی و مبتنی بر باور «من مشهد را دوست دارم» همه در کنار هم پایِ کار شهرمون بایستیم و برای اعتلای اون تلاش کنیم که انصافاً در این مسیر همه شون کمک کردند و از این بابت خاضعانه و خالصانه ازشون ممنونم و خوشحالم که ارتباط نزدیک بین مسئولان ارشد شهری و استانی و ملی کمکم کرد. بی‌شک توسعه مشهد در ۳۰ ماه اخیر که بنده در خدمتتون بودم، مرهون همین همراهی و همکاری مسئولانه‌ست که تلفیقش با همدلی و همراهی مردم باعث شد گام‌های اساسی در مسیر شعار مشهد یک الگو برداشته بشه.

برای شهردار منتخب شورای ششم، آرزوی توفیق دارم و امیدوارم بهترین اتفاقات برای این عزیزان و شهر مشهد و همشهریان خوبم در ۴ سال آینده رخ بده.

کم و کاستی‌ها پرشمار بود، قطعاً مسؤولیت همه اونها بر عهده من هست و بابت تمام اونها ازتون عذر میخوام.

ارادتمند همیشگی شما و شهر مشهد"